Špilja Vrelo

Tuhobić i špilja Vrelo

Krenuli u 7 sati s četiri auta prema našem cilju – Tuhobić te nakon planinarenja posjet špilje Vrelo. Jutro obećavajuće, poprilično vedro s nadom i vjerom da će takvo i ostati barem prvi dio dana. Nakon stajanja na Ravnoj gori i kratke jutarnje kavice krećemo dalje. Stižemo do Fužinskog Benkovca te krećemo od Kapelice prema vrhu. Šetnja po šumskom putu, pomalo zapuštenom i obraslom, na početku uglavnom bez većih uspona. Nakon cca 30 minuta naglo skrećemo u šumu i započinje uspon – kroz šumu do izlaska na proplanak gdje se otvara predivna livada i prekrasni vidici. Vjetar nam mrsi kose i hladi čelo, a travke u daljini savijaju se i stvaraju neobične slike. Prekrasan dan – slikamo se i divimo se pogledima s jedne strane more i otoci u daljini, a sa druge strane pogledi na prekrasna brda. Stižemo na vrh Tuhobić 1109 m. Zasluženi odmor, klopica,  slikanje i vesela ekipica s još jednim žigom u knjižici polako kreće prema natrag. Odlučili smo ići preko vrha Jelenčić ali staza je bila zapuštena pa smo odustali. Vraćali smo se drugom stazom prema dolje koja je bila u poprilično lošem stanju – neprohodana, koprive su nas lagano žarile kroz hlače, neki su ih osjetili i malo više. Stigli smo do polazišta te krenuli prema špilji Vrelo gdje nas je dočekala vodičica Darinka. Prekrasna špilja uz zgodne forme stalaktita, stalagnita, stupova, špageta i ostalih formi. Uz stručno vodstvo smo razgledali špilju, poslikali se i ponovno na topli zrak, u špilji je osvježavajućih 8 stupnjeva C. Nakon aktivnog dana – slijedio je predah u hotelu Bitoraj naravno uz pićence i odlične štrudle. Povratak u Zagreb oko 19 sati.

Tekst: Jadranka Mička

Ukupno hodanja: 4 sata
Visinska razlika: 500 m
Prijevoz: automobili

Objavljeno u Izleti i označeno kao , , .